čtvrtek 31. října 2013

Second Hand New In

Po delší odmlce vám chci ukázat své tři úlovky z putovního Second Handu Marwil, který je z Hradce Králové a již je na českém trhu 17 let. A samosebou vás i navnadit na lov oblečení.

Akce se koná od 31. 10 do 2. 11. v Ostravě na Výstavišti Černá Louka a to v pavilonu A1 na ploše 800 m2, kde si budete moct vybrat z obrovského množství oblečení a bytového textilu. V nabídce je mnoho druhů oděvů,  které jsou přehledně uspořádané na stojanech, zavěšené na ramínku. 
V průběhu prodeje je neustále doplňováno nové zboží a zaměstnanci tohoto putovního sekáče jen tak nepostojí.  

Třetí den je na veškeré zboží sleva 30%. Otevírací doba je poslední den do 16 hodin.

A mé tři úlovky? No, samosebou jsem se musela mírnit, protože jinak bych to oblečení neunesla a má skříň by mě nenáviděla, protože už teď překypuje mnoha sekáčovými poklady. Tak jsem se rozhodla už předem, že si koupím pouze to nejdůležitější: 

1. Nějaký slušivý propínací svetr, který mě zahřeje a budu ho moct nosit mezi lidi. Samosebou musí být s příměsí vlny a přitom nekousat. A jelikož není svetrů na zimu nikdy dost, koupila jsem si dva


Louise Crop - 60 Kč


Kitaro - 68 Kč
 
 2. Nějaký kabátek, který by byl kratší a méně výrazný než můj červený dlouhán.

 Zara - 54 Kč


1 komentář:

  1. SKVĚLÉ SVĚDECTVÍ JAK JSEM ZÍSKAL PŮJČKU Mám velmi důležitou zprávu, o kterou se mohu podělit s každým, kdo potřebuje půjčku od skutečného věřitele. Jsem rád, že se o tuto poznámku podělím s každým poté, co jsem já a moje žena prošli v rukou několika patetických chuligánů, kteří tvrdí, že nabízejí nějaký druh půjčky. Je velmi obtížné získat skutečného věřitele a díky půjčce za nejlepší půjčku, která mi pomohla s půjčkou, kontaktujte je, pokud potřebujete půjčku, a vraťte se mi později poděkovat. Slibuji vám, že vás nezklamou. kontaktní e-mail: - (pedroloanss@gmail.com) Díky.
    Nazgul William .....

    OdpovědětVymazat