pondělí 13. srpna 2012

New in

Minulý týden měli akci v mém oblíbeném sekáči a to vše za 5 Kč, zvědavost mi tedy nedala a musela jsem to tam trošku omrknout a ulovila jsem pěkné kousky.




Černé tričko bez rukávů vyrobené v Řecku. 100% bavlna.




 Černé tílko, 100% bavlna, Dolce&Gabbana intimo. Došla jsem k závěru, že jde nejspíš o pravý kousek, neboť barva je stále opravdu černá, materiál je stále dobrý, tílko drží svůj tvar. Tričko má hologram s malými logy značky, vyrobeno bylo v Itálii a má i stejné znění l'ologramma di sicurezza garantisce l'autenticita dolce gabbana.


Tílko River Island, které nakonec asi hodím na Votocvohoz.cz, neboť mi nesedí.










Úžasné tričko od better bodies, je skvělé na cvičení, protože je rychleschnoucí a příjemný.







A poslední úlovek je od Atmosphere. Na fotografii i v reálu ve světle suterénního second handu vypadalo bílé, ovšem výsledná barva je spíše blogerínská mint.


2 komentáře:

  1. Naprosto mě odrovnalo označení "blogerínská mint" :D Ó, jak trefné! :) Ale i přes tu nanervylezoucí všudypřítomnou barvu bych to tílko hodně brala...

    OdpovědětVymazat
  2. Blogerínská mint :D:D:D
    Atmosphere je super, a Ostravské sekáče jsou toho plné! <3

    OdpovědětVymazat