úterý 21. srpna 2012

Neon shoes

Jak už mí pravidelní čtenáři ví, nejsem zrovna milovník blogerínského slovíčkaření a pojetí barev. Ovšem občas se mi některý z trendů zalíbí a začnu uvažovat o koupi nějakého toho kousku, který blogeríny propagují, pak mě ovšem z mého omámení probudí cena, nekvalitní materiál a hned mě vše přejde a jsem zase svá.

Posledně se mi líbily celkem decentní boty od Bati  . . .



Botky na podpatku mají teď ve slevě za 399 Kč (kdo nevěří ať tam běží) a bez podpatků za 799 Kč (určitě je ještě slevní), mě se na první pohled líbily, ovšem na první dotek mě zradily, protože jeden pásek byl trošku na boku boty odlepený. Pásečky jsou z kůže, což je super, ovšem označení lepená módní obuv mě opět odradila. Koupit si boty, zamilovat si je a pak je zničit na křivolakých chodnících Ostravy během pár dní se mi opět nechce.

Náhodou jsem namířila na svou oblíbenou DIY stránku http://psimadethis.com/  a objevila trhlé botky . . . Reflexní pásky lze koupit v galanteriích na metráži, v cyklo-potřebách etc. Metr jedné pásky vyjde tak do 20 Kč. Pásky mohou být na suchý zip, lepenky nebo i nášivky. Záleží to jen na vás . . .

Blog http://psimadethis.com/ stojí za návštěvu, jsou tam různé DIY od bižuterie, bot, oblečení po úložné krabice a doplňky pro útulný domov.

3 komentáře:

  1. hi! i have seen you like blogs with men looks. maybe you like my style and want to follow me...
    fran

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. pásky vypadají zajímavě...a nemusíš si kupovat nový boty:D (na druhou stranu, kdo by rád nekupoval boty=))
    ale musím říct, že jsem naprosto spokojená s těmi žlutými nahoře...jsou vysoký, ale pohodlný...za to růžový mi už tak dobře nesedly, nebyly tolik stabilní

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  3. It is a good idea to cooperate the Reflective tape with shoes. looks so great

    OdpovědětVymazat