středa 25. července 2012

Šampónové jedničky na českém a německém trhu


Mou nynější absolutní jedničkou je šampón Cien z lidlu. Koupila jsem si jej v Německu, používám ho již měsíc a jsem naprosto spokojena. Mám nyní hustší vlasy, nemastí se mi, jsou pevnější a silnější.


Lidl / Cien Provitamin Shampoo Repair & Care "Dobrý" (1,9)



Pečující vlastnosti (70%): "Dobré" (1,8);
Aplikace (10%) "dobrá" (1,9);
Manipulace (10%) "dobrá" (2,5);
Uchování (5%): "výborné" (1,0);
Prohlášení (5%) "dobré" (1,8)

Dove Intensive Pflege Therapy „dobrý“ (1,9) 



Pečující vlastnosti(70%): „dobré“ (1,8);
Aplikace (10%): „gut“ (1,9);
Manipulace (10%): „uspokující“ (3,4);
Uchování (5%): „výborné“ (1,0);
Prohlášení (5%): „dobré“ (1,9)

Guhl Tiefen Aufbau Mandelöl Shampoo Test „dostatečný“ (2,7) 




Pečující vlastnosti (70%): „dostatečné“ (2,7);
Aplikace (10%): „dobrá“ (1,9);
Manipulace (10%): „dobrá“ (2,5);
Uchování (5%): „výborné“ (1,0);
Prohlášení (5%): „dobré“ (2,0)

Guhl je velice oblíbený šampón v Německu, 75 ml tohoto přípravku na vlasy stojí asi 2,60 – 3 eura. Tyti šampóny jsem nakoupila ve slevách a obdarovala své kamarádky, maminku a sestru, tak jsem zvědavá na výsledky, jak jim šampón bude vyhovovat. Možná o něm napíši příště článek, až jej všechny vyzkouší a ohodnotí.



dm / Balea Professional Repair Shampoo „dostačující“ (3,8) 



Pečující vlastnosti (70%): „dostačující“ (3,8);
Aplikace (10%): „dobrá“ (1,9);
Manipulace (10%): „dostačující“ (3,0);
Uchování (5%): „výborné“ (1,0);
Prohlášení (5%): „dobré“ (2,0)
Značka Balea z drogerie dm je u nás velice oblíbená, ale o některých výrobcích už vypovídá bohužel i jejich cena, tento levný šampón se umístil v německých testech na předposledním místě. Sama jsem vyzkoušela několik řad Balea šampónů, ale bohužel jsem nezaznamenala nějaké změny k lepší, ale ani k horšímu. Dá se tedy říci, že ohodnocení dostačující lze přiřadit k tomuto výrobku.

Co vy a vaše zkušenosti s šampóny? Kladete důraz na testy? Kupujete si šampóny dle recenzí, rad známých a kamarádek?

2 komentáře:

  1. s výrobkama cien mám překvapivě dobré zkušenosti...hodně mě to překvapilo, ještě před rokem a něco bych do lídlu ani nevlezla, štvaly mě ty reklamy a positioning...ale je nejlepší obchod s jídlem atd., co mám poblíž

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  2. Moc jsem těm levným výrobkům nevěřila, ale zatím vše od Cien bylo dobré. Teď mám body creme s jojobovým olejem a pokožka vydrží dlouho hebká a vláčná. Jinak potraviny jsem nakupovala jen v německu v Lidlu, v ČR jsem na to neměla odvahu, ale to se asi změní.

    OdpovědětVymazat