čtvrtek 7. června 2012

Berlín

Musím se s vámi podělit o novinku. 29. června pojedu na 3 dny do Berlína! Celé mě  to bude stát jen 35 ! Jsem nadšená, že to půjde levně. Vyrazíme ve větší skupině autobusem, bližší program se dozvíme až během dvou týdnů.








Moje spolubydlící prohlásila, že je ta cena přemrštěná, tvrdila, že na české koruny to vyjde na 1300 Kč! Přitom to vyjde asi na necelých 900. Ona si, chudinka, totiž rozměnila české koruny na eura ve zdejší směnárně (nejspíše turecké), kde směnila 37 Kč za jedno euro! Neuvěřitelné, že z ní ti vydřiduši dostali skoro o polovinu peněz víc! A neuvěřitelné, že si to ona sama nespočítala, když tam šla s 15 000 Kč. Já sama vždycky obíhám směnárny a banky a zjišťuji si, kde je to nejvýhodnější a bez poplatků! Měli jste také někdo někdy problémy se směnárnami v zahraničí či v ČR?

 

Zpět k mé cestě, budeme bydlet blízko centra v hostelu Three Little Pigs. Umístění je skvělé, pokoje tam jsou nanejvýš po 8 lůžcích! Mají 24 hodinovou recepci, dobrou cenu za snídaňový bufet.





Tak doufám, že všechno klapne a já bubu moci napsat pěkný post o Berlíně.

Byli jste už v Berlíně? Mátě nějaké vysněné město, do kterého se chcete podívat?


Žádné komentáře:

Okomentovat