pátek 13. dubna 2012

New in


Musím se s vámi podělit o můj jeden dobrý kup v drogerii DM. Ještě v České republice jsem narazila na velice zajímavou lahvičku sprchového gelu od baley mademoiselle chic. Vůně mi mi evokuje francouzské filmy, jde o aroma čokolády a pomeranče. Nejdůležitější pro mě však je, že byla dermatologicky testována a pro mou citlivou pleť se perfektně hodí. U nás tento sprchový gel stál 29 Kč.



Dnes jsem si našla čas na procházku po městě a také na menší nákupy, jak potravin, tak drogerie. Moc mile mě překvapilo, že nejenom vajíčka a mléčné výrobky jsou v Německu levnější. Jediné co je dražší bývá zelenina, ale v některých supermarketech mají občas slevy, takže jsem si koupila i své oblíbené cherry rajčátka za nižší cenu než v ČR. V DM drogerii jsem narazila na přenádhernou tašku, která mi ladí k sprchovému gelu. Sice se nikde nebudu předvádět se sprchovým gelem v jedné ruce a v druhé s taškou, ale ta taška má Nádherný motiv a její funkčnost mě přesvědčila, že za 1 euro si ji musím koupit.






Taška je z 80% recyklovaného materiálu, což je pro mě jako velkého ochránce přírody skvělé.





Taška má obsah 30 litrů, nosnost 15 kilogramů. Má dva páry uší, jedny na uchopení do ruky a druhé se dají přehodit přes rameno. Nová taška mě bude doprovázet na mých nákupech pro potraviny.


Doufám, že se i v Česku začnou prodávat tyto tašky, protože je radost se na ně dívat než-li na ošklivé vytahané igelitky.

Máte také nějakou oblíbenou tašku na nákupy?  Já  často používám malé látkové taštičky, které se snadno dají schovat do kabelky a mám ještě jednu síťovku.

Žádné komentáře:

Okomentovat